Hanımlar merhaba
4+5 haftalık hamileyim ve eşimle kan uyuşmazlığı mız var dünde çamur gibi lekelenmem oldu doktora gittik progestan verddi birde iğne yaptı.
Bu sabah yine geldi bu sever hafif sıvı ve çok hafif açıktı .yani bunları yaşayanlar varmı tekrardan doktora gitmelimiyim kasıklarımda hiç ağrı yok kese yerinde büyüyor kafam çok karışık napacagimi bilmiyorum