Merhaba tatlış anneler :)
Biz artık 17 haftalık olduk. :)
Ancak 1 haftadır ayak parmaklarımda aralarında yada altında ve el parmak aralarımda ciddi bir kaşınma oluyordu. Doktorum bepanthol vermişti ama geçirmedi ve ayaklarım şiş ve su toplamış. Böyle bişey başına gelen var mı.