İlk gebeliğimde tesadüfü kan tespitimle fark edildi asl alt bünlerdeydi trombisot düşmüştü bayağı ve hemen 35. Haftamda doğuma alındım seZeryen ile kızım bir hafta küvetse kaldım. Şimdi 10 haftalık gebeyim korkuyorum tekrarlar mi diye dr coraspirin verdi önlemeye yardımcı diye o da çok fazla kanama yaptı kesti şimdilik çok sıkımtılı bi durum