34 haftalığım kızlar gece lavaboya geçtiğimde hafif pembe lekelenmem olmuş doktorumu aradım normal yorulmuşsundur muhtemelen dedi eğer çoğalırsa hastaneye gelmemi söyledi bi de son bi kaç gündür aşırı baskıdan dolayı çok sık tuvaletim geliyo her 2 dakika da bir diyebilirim. Doktorum normal dedi ama pek içime sinmedi benim gibi olan var mı?