Merhaba kızlar sıranın bana gelmesi beni hem şaşırtıyor hem de çok mutlu ediyor. Duygusu inanılmaz farklı ve güzel ve sizlerle bir nebze olsun tecrübelerimi paylaşmak keyifli.
Dün gece saat ikibuçukta uyurken yatakta suyum geldi. Eşimle hazırlanıp çıktık doğruca hastaneye, sancım var ama öyle zorlayacak gibi değil. Devlet hastanesinde normal doğum yapma kararı almıştım. Hastaneye girdim, nst de baktılar sancı yok, çatı muayenesi yaptılar açıklıkta yok. Sabaha kadar öyle bekledim. Sabah 9 da yine ne açıklık vardı ne de sancı. Suni sancı verip balon gibi birşeyi şişirip rahim ağzına açıklık yapsın diye yerleştirdiler. Kızlar ben böyle bir acı ağrı hiç duymadım. Sonra açılmam 4 cm oldu. Dayanamıyorum ağlıyorum bağırıyorum yok acım dayanılmayacak gibi. Eşimi aradım beni burdan çıkar ben sezaryen olmak istiyorum dedim. Eşim ve babam beni özel bir hastaneye götürdüler ve spinal sezaryenle saat 15.20 de kızımı kucağıma aldım. Şimdi yanımda ve tüm duygulardan başka bir duygu yaşıyorum.
Gelelim tavyelerime ise,
✨her zaman normal doğum diye tutturmayın alternatifleri düşünün çünkü canınız hiç birşeyden değerli değil.
✨Durumunuz müsaitse mutlaka özel hastane tercih edin.
✨Zeynep Kamil de doğurmak isteyenler vardı onlara cevabım arkadaşlar her gelen asistan açıklık kontrolü yapıyor mahrem durumu yok oldukça zor bir süreç geçiriyorsunuz.
✨Çok eşya ile kendinizi yormayın özel hastanelerde herşey var, devlet hastanesinde ped bile vermiyorlar hazırlıklı olun.
✨bebeğinize kıyafet 3 takım götürün benimki 2 sini kirletti bile
✨spinal sezaryen sonrası sancım oldu evet ama her geçen saat daha da azalıyor. Eğilip kalkmak biraz imkansız.
Herşeyin sonunda güzel olacağına inancınız bitmesin hanımlar, şimdiden ödemim indi karnım iyi görünüyor. Fizik toparlanıyor önemli olan psikolojik olarak ne hissediyorsanız onu yapın. Zorlamayın yormayın can çok önemli.