Günaydın kızlar beni taniyanlariniz vardır aranızda iki gün önce paylaşım yapmıştım bebeğimin kafası büyük doktor sezeryan diyor diye başka doktorada gittm evet biraz büyük istersen bekle 2 hafta daha ama bizim tosun 3 750 olduğu için 2 hafta sonra sonuç ne olur kesin konuşamadı bende beklemedm tabi dün yatışım yapıldı spinal sezeryan oldum saat 1 de geldi bal oğlum 😍 çok şükür hiçbir sıkıntısı yoktu 3750 de doğdu boyu 52 cm maşallah iyi kide 2 hafta erken doğurmuşum kızlar çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese tattirsin bu duyguyu ağrılarınız ona baktıkça kokusunu içinize çektiğinizde geçiyor korkmayın sakın 🤗