Mjgntnrkl bir kere doğuruyorum çok ağrıyor diye evi ortalığa kayıp gitmiştim nstde sancım bile çıkmadı😂ben doktora nasıl anlarım diye sormuştum doğum sancısı oyle bir sancı ki o geldiğinde bu ağladıklarına yalvartır seni demiştiiii. Şimdi o kadar canımın yandığı anlar oluyor nefes alamıyorum, diyorum ki yok yok bu değil 😌 bu gidişle sancıyı anlamayıp evde doğurabilirim😁 yine sen içim rahat etsin diyorsan benim gibi yapma ara bi, sıcak duşa gir suyu karnına alt bölgelerine tut seni biraz rahatlatır