Herkese selamlar dilerim. 25+3 uz bugun. Son bi haftadır sag göğsünün altında ki kaburga da agri sizi sancı var. Arada geçiyor ara da geliyor. Bende çarşamba günü 2 gün evvel radyoloji doktoruna gittim.ultrsonla ile.bakti doktorum. Tabi rahim artık iyice yukarı.cikmaya başlamış. Safra kesesi kaburgani altına girmiş iyice. Bu sebepler o ağrılar iyice artar dedi dr um. Sizlere bilgi için yazıyorum. Bu vesile ile hamilelikte safra da camur tas olabilir imiş çok şükür ben ’de yok idi hamdolsun birde sag kaburga tarafından gaz sesi duyuyorum bazen oda safra yukarı ciktigi icin oluyor imiş bagirsaklar sıkışıyor imiş daha başına gelenler icin paylaşma istedim. Rabbim hayirli sağlıklı doğumlar nasip etsin hepimize insan hamile.olunca dahi anlıyor anne hakkı ödenmez 😊