Bekliyorum💐
selinn35 neden iki isim ?
sirdaass bende eşimde iki isimliyiz. Bebegimizinde öyle olmasını istiyoruz
selinn35 anladım
selinn35 Defne ada en güzeli
sirdaass tesekkür ederim bende oyle dusunuyorum
selinn35 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kaç aylıksın 😍
Yigenm nehir ada 😃
Nehir ada çok güzel isimmiş çok duru ve saf birini getiriyo akla bayıldım 😍