Dilekk bence acele etme yarim saat diyorsun belki geçicidir, benim ilk doğumunda bütün gece süren adet sancisina benzeyen bel ağrım olmustu Bir de dakika başı tuvalete gidiyordum sanki çok idrarım varmış gibi, sabahta nişanım gelmişti, akıntı hafif pembemsi bir renkli kanamayı görünce eşime haber verdim ve hastahaneye gittik 1cmlik açıklık olmuştu sadece, ama kendini iyi hissetmiyorsan tabi ki de doktora görünmekte fayda var canım, allah yardımcın olsun...