erkek_bebik Kızlar 33+5 haftalık gebeyım erken doğum sancılarım başladı serumla tutuyolar iki doz ciğer geliştirici oldum bu haftalarda doğum yapan var mı ? İlk doğumum sezeryan buda sezeryan olucak durmazsa
Betulaks erkek_bebik canım bende 34+6 da doğum yaptım 35+3 ile uyumluydu benim hep riskim vardı o yuzden 27 haftada 2. Doz 31. Haftada 2 doz daha yapıldı 2850 gr doğdu ve kuvöze gırmedi iğnelerin cok faydasını gorduk endişelenme cnm sende sag sağlım kucagına almak nasıp olsun kuveze gırse dahi iğne oldugun için daha azkalır ciğer dışında başka sorun olmazsa💐
Tugbakarciga erkek_bebik bende 35+6 dopum yaptım kuzum. Küveze alınmadı. İnşallah senin bebeğin de bekler ve yanında olur
EbruIrmakAhmet erkek_bebik ben 33+1 de doğum yaptım canım ciğer geliştirici vuruldum solunum sıkıntımız pek olmadı ama emme refleksi gelişsin diye kaldı oğlum küvözde sağlıkla alırsın kucağına sende inşallah Allah yardımcın olsun 🤲🏻
Wonderanne erkek_bebik Allah yardımcın olsun bir an önce ikinizi de sağ salim kurtarsın insaAllah 🌸🤲🏻
erkek_bebik Kızlar bugünde ulstrasona girdim 2.200 çıktı kilosu 10-12 gün filan kalır kuvezde dedi doktorum merak etme bişi olmaz dedi inşallah sağ sağlim kurtulurz