Nisaipeek Arzu bostancı, handan özkan ve derya leblebici üçüne de gittim üçüde çok tatlı doktorlar ama sürekli doktorum arzu bostancıydı kendisinden Allah razı olsun çok iyi ilgilenir ben hiç asistanlara denk gelmedim bu doktorların yanında asistanlarıda oluyo tabi ama kendileri bakıyolar doğuma o gün kim varsa o giriyo canım malesef ama ilk önceliğin arzu bostancı olsun derim sana ☺️