Selam arkadaslar,
2bucuk seneyi geckin esimle bebek arzumuz var ama ne yazikki daha nasip olmadi.
Gecen gün rüyamda test yaptigimi ve testin pozitif ciktigini gördüm, yani rüyamda hamileydim. Rüyadan sonra acaba malum mu oldu diye düsünmeye basladim, tabi okadar uzun zaman bekleyince en ufak seylerden umutlaniyor insan🙈 aranizda böyle bisey yasayan oldumu cok merak ettim. Yazarsaniz sevinirim.