Emine9220 amin inş sağolun 17+4 üz dün kontolümüz vardı her şey yolunda kızımız geliyor🥰 ben tavsiye ederim genel anlamda. ilk haftalar zaten bakılcak çok bşy olmadığı için kısa sürüyor sanırım muayeneler ama dün brz daha detaylı baktı bşy olursa whatsapptan yazabilirsniz diyo sonuçları ordan atıyorum gelmene gerek yok diyo ordan bakıyo. Siz kaç haftalıksınız