Benim şehir hastanesi hakkında merak ettiğim bi konu var. Doğumda kadın doktor tercih edebiliyor muyuz soran oldu mu? Özele gidiyorum ama paket almadım. Şehir hastanesinin ortamını gördüğüm için orda da doğururum düşüncesindeyim özelde doktor değiştirdim vs ama evet işte bunda doğurmalıyım diyemedim(neredeyse 3 doktor değiştirdim ) çok önemsemediler ya da yoğunluğundan ilgi göremedim. Eşim bu konuda biraz takıntılı olduğu için kadın doktor diye tutturdu bu durumla karşılaşıp soran oldu mu acaba