Iknur benimde öyle oldu bende 170₺ renkli sanıyordum ama değilmiş meğer ucuz diye başka hastanede yaptırmıştım gittiğim hastanede 400 liraydı ama olsun sağlıklı çıktı sonuçta çok şükür sonuçlar üzülmeyin 😉 illa isterseniz renkli başka bi hastanede bir daha çektiren