Bende mecburi kurumum idari izin vermeyince 32 de çalışamaz almıştım daha sonra kurumum beni aradı yeni yazı gelmiş idari izin kullanabilirsin iki haftan aktarılsın boşa gitmesin dedi tekrar 35 çalışabilir rapor aldım 2 haftam aktarılsın diye ama bu süreçte mayıs maaşım yatmamış biraz karışık oldu benim izinler raporlar 😃