_9297_ Şuan 33+4 olduk 2 gün önce hastaneye gittik 2150 Gr dedi Dr normal mi sizce sizin kaç gr acaba 😌
Deriyy54 _9297_ ama kişiden kişiye degisirmi bilmem ben ufak tefeğim 1.60 54 kiloyum doktor sana gore bebege iyi bakmışsın demisti:)
Mrvkckk Firdevs192 Ya sizin doktorunuz biraz fazla söylemiş yada benimki eksik ben 32+3de 2530gr.dı bana da iki hafta önce dedi 😂 o zaman benim ki 1 ay mı önde 🤦♀️😂 doktorlar neye göre söylüyor acaba bunu .
Firdevs192 _9297_ valla canım 27. Haftada tartıldım en son o zaman 16 kilo almıştım moralim bozulmasın diye bidaha tartilmadim
_9297_ Firdevs192 valla bende kafama çok takıyorum nedense bu kilo meselesini bende 58 ile hamile kaldım en son 3 hafta falan önce tartilmistim 7 8 kilo falan almıştım
_9297_ Mrvkckk ölçümlerde yanlışlık olabiliyor canım yakın çevremden kaç kişide şahit oldum doktorun soyledigine göre yarım kilo bile eksik doğuranlar o derece düşünün yani
Beyzaharun _9297_ cnm kahvaltıda yumurta ve kaşar mutlaka yiyorum bi kaşıkta pekmez içiyorum , diğer öğünlerde normal besleniyorum gece yatmadan önce de mutlaka süt ve muz yedim hep🙂
_9297_ 17062013 aynen öyle canım kesinlikle rabbim sağlıklı kucaklarimiza almayı nasip etsin de gerisi onemli değil 😊