simkay Merhaba kızlar bebek arabasını aldık Anne yanı tamam odasına karar vermek uzereyım ana kucagımız kaldı bı arastırmadıgım suanda alanlar tavsıye edecegınız modelleri bekliyorum❤️
Cigdemveminik simkay bende bekleyeyim burda bir yanım titreşimli müikli al diyor diğer yanım ne gerek var zaten kaç ay kullanack oladar para verme diyor çıkamadm içinden 🤦🏼♀️
Deletedmom337 simkay valla canm ben hepsiburadadan 100 tlye aldim suan 89 liraya dusmus bi bak istersen zaten cok kullanamiycaksin cok fazla para vermeye gerek yok diye dusundum
Okyanus-1 simkay canım sadece fikir olsun sana diye yazıyorum ben oyun halısı aldım çocukların yerde olması gelişim yürüme baş tutma emekleme açısından çok önemliymiş o yüzden ne kadar çok yerde olursa okadar iyi diyor uzmanlar
Nrgl_cntrk Deletedmom337 nasıl peki memnun kaldınız mı güzel mi ve sallanınca felan düşme ihtimali var mı bebeğin🤔
Ugurarasinannesi Canim bende hepsi buradaysan aldım 130 liraya çok pahalı birseye gerek yok bence çok fazla kullanamıyorsun sonuçta