Egemenin_annesi3460 Termal tayt almayı istiyorum faydasını gördünüz mü ? Hangi siteden aldınız yrdımcı olurmusunuz
ilkbahar Egemenin_annesi3460 bu yaz günü çok sıcak tutmaz mı o ya 😮 ben normal ince bile giyemiyorum bu havalarda rahatsız oluyorum 🙂😃
Egemenin_annesi3460 ilkbahar terletsin zaten canım amacım o 2 kat etkisi olur Doğum yaptım yeni 2 buçuk aylık olduk şu illet sezaryen göbeği ve ödemden kurtulmalıyım acilll 😶😶
Bebek1 Egemenin_annesi3460 Canım trendyolda toparlayıcı bir tayt var ondan alabilirsin https://ty.gl/wy1ic3j
Svr Canım benimde takip ettiğim kişilerde trendyolda addax markanın yüksek bel taytını öneriyorlar çok memnun kullanan kişiler korse gibi toparlıyormuş