gamze2234 Arkadaşlar merhabalar, gebeyken özel bölgede ağda öncesi Emla krem kullanan varmı? Eski dr um kullanabilirsin dedi, şuanki tüy dökücü krem dahil zararlı önermiyorum der, kullanan var ise denemek istiyorum malum göbişler büyüdü bakım çok zor oluyor:(
Deletedmom388 gamze2234 Emla kremi nasıl alıyorsunuz ben ezcaneye gittiğimde yurtdışımdam sipariş ediyoruz istek üzerine dedi 60 tl ücret çıkardı onun yerine anestol diye bir anestezi kremi aldım oda bir işe yaramadı.
gamze2234 Deletedmom388 anestol ağrı kesici emla kadar işe yaramaz diye biliyorum, kuzenim temin etmişti bana eczacısı var ama yurtdışından fln gelmiyor her eczanede var Sakarya da 🙈60 tl den daha pahalı diye biliyorum ama yakın zamanda hiç sormadım
Deletedmom388 gamze2234 Ben 3 sene önce sormuştum lazere giderken şimdi baya artmıştır fiyatı onun yerine anestol verdi onun kadar etkili flan diyee ayyyy resmen dolandırıldım 😂😂😂😂😂