_Merhaba arkadaslar ben ergenligimden beri polikistik over hastasiyim. Surekli adet duzensizligi yasiyordum. Ama cok sukur ki bu sene duzene girdi. Neler yaptigimi kisaca yazmak istedim. Insallah sizlerede fayda olur.
_
●öncelikle beslenmemden sekeri, unu, tuzu cikardim sebze agirlikli beslendim
●haftada 3 gun pilates yaptim
●15 gunluk sogan kuru bir kere uyguladim
● hergun diyafram nefesi egzersizi
Bunlari yapmaya basladigimdan beri adetim duzene girdi ve yumurtlama takibi yapiyordum her ay duzenli yumurtluyorum. Henuz bebek denemesi yapmadikyaza dogru dusunuyoruz. Nasipse o zamana kadar gerekli vitaminleri alip Allahin izniyle deneyecegiz.
🤲🏻💗