ilkbahar Mom9272 krem fayda etmiyo mu kız 😱 bol bol kompostolar yap kendine, zeytinyağlı tüket… Hatta oraya da zeytinyağı sürebilirsin 🙂
Asnb Bacım bende de var geçmiyo görümcem sıcak suya tentürdüyot döküp üstüne oturmus on dk sonrada dediğin kremden sürüp içine sokmaya çalışmış iyileşmiş, göt yarası dedikleri bu olsa gerek😀
mercidabik Ben de cok kötüyüm aynı dertten. Ağladım bugün artık :( kremi doktorum uygun buldu kullanabilirsiniz fitilini de kullanabilirsiniz. ayrıca anestol pomad da kullanabilirsiniz. 25. Haftadayım, nasıl gececek zaman ?
ilkbahar Mom9272 iki hafta önce içmiş kanki 😁 o çoktan genel dolaşıma katılıp yapçağını yapmıştır 🤪 şimdi vucuttan çoktan atılmıştır… 😁 Birşey yazcaktım da geçen bana ona benzer bi kullanıcı adı laf sokmuştu o mu değil mi bilemedim 🙂😃 ama ozaman yazdıklarımı g.tüyle anlıyodu şimdi g.tyle alınması gereken şeyi ağzıyla yapmış olabilir 😀 ki oysa.. O olmayadabilir. Ama kullanıcı adı :90 benziyo unutuyorum kız ben 🤪😁
Mom9272 ilkbahar iki haftalık şeyi bugun neden yzmş ne garip yahu zaten onun şeklinden belli yutulmayacağı🤣🤣🤣🤣
ilkbahar Mom9272 bazı insanların kafası gidip geliyo. Belki bi gün belki bi hafta belki bi ay belki bi yıl sonra… Ama bazı insanların kafası da bi gidiyo bidaha gelmiyo kuzum 🙄 o yüzden böyle şeylere şaşırmamak lazım 😂
ilkbahar Mom9272 bende de vardı o fitilden ama tırstım kız kullanamamıştım şekline de hiç bakmadım 🙄 ucuz atlatmış o zaman , 🤭
Tgce16 ipeginannesi ne bileyim yani bu krem deriye sürülen birşeyde değil malum bölge içine veriyorsunuz emzirirken kullanılıyor doktor kendisi yazdı
handegurses BusraDevlet83 merhaba bende kremini kullanıyorum da siz ne kadar kullandınız birkaç hafta düzenli kullanmanın zararı olur mu acaba