Mom9272 gerekiyorsa tabiki sürücez ama kremden nolcakki diye bi durum da yok yani 😁 bu arada ben de aynı dertten muzdaribim, bi kaç gün önceye kadar yanıyodum, bir iki gündür iyiyim. Doktorum bana da fitil ve krem verdi ama henüz almadım, neyseki şu anda daha iyiyim ama kötüleşirse alıp ben de kullancam mecbur 😢