Ozdmrkbraa aynen senin yürümeni falan isteyecekler o sırada ayakkabı falan pek kullanışlı olmaz bu terlikler rahat oluyor çekimi yaptırıcam ben orda falan şık durur diye düşünüyorum yada sonra altını temizleyip evde falan da giyersin ben fazla masrafa girmedim hepi topu 50 tlye mal oldu bana hatıra kalsın ilk doğum heves ettim 😍