Gul1906 10 haftalık hamileyim kanamam var bir kere düşük yaptım bu ikinci çocuğum yarın hastane git Cem nolur dua edince yavruma bişey olmamış olsun😟ben bı dunyada encok anne olmak istedim Allah’ım nolur nasip et ne yapmamı bilmiyorum
Babyy1S Gul1906 neden yarını bekliyosunuz anlamadım ki suan kurtulma sansi varken iyimisiniz hanım efendi ambulans cagrn bebegi icinizde yasıyor suan hastaneye gidin ki mudahale edilsin…
Mom9272 Gul1906 her kanama düşük demek değil hemen şimdi gidin önleminizi alsınlar beklemenin mantığı ne
Gulen_91 Gul1906 canım yarını bekleme hemen git benimde ilk başlarda çok ksnsmsm oldu ve hemen Dr gittim progesteron iğne verdi 2 defa yaptım ve çok şükür kanamam kesildi. Şimdi 32+6 oldum. Ama hiç geciktirmeden hemen gitmen lazım.
Gul1906 Babyy1S sadece bugün 4 hastane gezdim hiçbir mudehale yapmadılar tek şansım yarın sabah gideceğim hastane bende mutlu değilim bu şekilde sabahı beklemeyi
Mutter Mom9272 evet katılıyorum. 12. Haftamda inanılmaz bir kanama yaşadım ama rahim kasılması bebekle alakalı bile degil dedi doktorum, ama hemen gece acile koştuk. Beklemek anlamsız.
Nslhnakn Gul1906 kusura bakmayın ama sabahı beklemeniz çok anlamsız, Bence gidin geç kalınmadan önlemini alabilirler belki.
Kubrayy Gul1906 nasıl emin oldunuz düşük yaptığınıza ,her kanama düşük değildir acile gitseniz iyi olur
Deletedmom191 Gul1906 yarını bekleme yaa git hastaneye hiç beklenir mi yarın için nasıl rahat belki düşük değil bir iğneyle durcak kanaman nasıl bekliosun ya benim kanamam oldu ben buraya bile yazmadım taksi cagirdim kos a kos a hastaneye gittikm doktoruma lütfen ihmal etmeyin inşalalh iyidir kuzucuk🤲
Mutter Gul1906 müdahale etmezler sadece bebekte kalp atısı var mı bakarlar belki ilaç yazarlar. 4 hastane de bunları yapmadı mı?