8 aylık bebeğim var ve bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim hiç hesapta olmayan bir durum evde köpekte var onun bakımı da ayrı eşim şimdiye kadar çok yardım etti evde yemektr temizlikr vs bından sonrası için ise ben yokum diyor bebeği aldırma taraftarı içgüdüsel sanırım bense hiç sıcak bakmıyorum aldırma fikrine 🙄🙄ysnlız çok zorlanacağım bunu da biliyorum ki anne kayınvalide, hiç biri yanımda yok :/ tamamen yalnızım 😭 benim durumda olan var mi acaba ya halledebişirmiyim sizce kızlar