Kızlar kız gebeliği daha zor geçiyor deniliyor sizcede öylemi bir oldum var 3 yaşında ve şuan 31 haftalık gebeyim oğlumda gayet itiydim yorulmalarim falan oluyordu ama çok değildi şimdi kız gebelik yaşıyorum ve basından beri hep sıkıntı ağrı şancı halsizlik uyku hali nefes darligi 😓 birde kız bebeğin doğumu daha kolay diyorlar sizce doğruluk payı nedir