Es135 valla dünyamda çalışan hemşire tanıdığım var kendisi söyledi bizzat. Buranın en iyi doktoru İbrahim Demir dedi. Erkek olduğu için eşim izin vermedi ben gidemedim ama bayan olarak da en iyisi Züleyha güzel ona git dedi. Diğerleri hep reklam başka birşeyi yok dedi ben de ona dayanarak gittim. Eltim, arkadaşlarım da hep ona gidiyor çok memnunlar. Bir git istersen sen de seversin eminim.