Merhabalar 16 haftalik hamileyim doktorum 20 gun gun sonra renkli ultrason cektirmek icin ozele gidersin dedi bende zeynep kamil de var mi dedim var randevu alirsin dedi ariyorum 182yi bana diyoki hangi bölüm icin vericez randevuyu doplör falan biseyler dedi renkli ultrason cektirmem icin nerden almam gerekiyo acaba kafam cok karişik yine off