20172020 bence git hemen canım
Başta benimkini de kabul etmiyorlardi ama benimde 34 haftalikken damağım komple şişti, ihtilap doldu ve dişimin oldugu diş etimde kocaman sişti. Dışarıdan belli oluyordu yani, sol yanagım kocaman olmuştu. Ve hep iltihap akıyordu ağzima. Ağriyordu. Son 1 hafta hic birsey yiyemez olmuştum. En son randevumda kadın dogum doktorum bakti. Hemen dişciye acilden giriş yap dedi. Iltihap bebege zararli dedi. Dişciye acilden girdigimiz halde doktor onayı olmadan birsey yapamayiz dediler. Tekrar doktorumun yanina gelip izin kağıdı alıp öyle gitmiştik. 🤷♀️ ay neler çektim ya. Eşim bile halime acıyordu. Antibiyotik verdiler. 3gün sonra gel çekelim dediler. Cok şükür cektirdim rahatladim ya