Benim doktorumda yaptırmayı istedi bende yapmasak olmaz mı deyince kendi kızınada yaptırdığını söyledi hatta genelde yaptırmak istemeyenlerde de şeker çıkıyor dedi. Yine de önce kan verip kandaki bi değere baktırdık, değer normal seviyede çıkınca da tamam yaptırmaya gerek yok dedi. Demekki direk yükleme yapmadan ufak bi kan tahliliyle ortaya çıkabiliyormuş. Neden o zaman hemen illa yaptır diyorlar anlamıyorum