GENCOBGM VERA çok anlamsız bence ayrıca yabancı uyruklu isim gibi duruyor bizim burda vera tip merkezi var bade telaffuzu bile çok hoş insanın hep seslenesi geliyo😊👍👍👍
GizemBeidokhti İyi de zaten Ada dışına hepsi yabancı uyruklu 😂 takılmayın böyle şeylere. Hepsi çok güzel, hangisi olsa güzel olur adıyla yaşasın minik☺️ Sadece o kadar fazla Lina koyan oldu ki bu aralar eğer çok ısrarcı değilseniz Lina’yı sona atın derim