DamlaNur29 Pnryksl06 4.ayımdan beri kullanıyrm ben istedim yazdu ostoacare diye bi ilaç yazdırmadan alıyosun ve o kadar rahatlattıki beni şuan allaha şükür agrım yok
Mucizem7 Pnryksl06 muz,kabak çekirdeği,maden suyu bunlar magnezyum.eksikligine gerçekten iyi geliyo birde keisnlikle doktoruna söyle magnezyum ilacı kesin yazar😊
Gmsy1 Pnryksl06 Benim de vardi yataktan kalkmak resmen kabustu söyledim dr magnezyum yazdı 2 haftadır kullanıyorum azaldı çok şükür
Betim Pnryksl06 sen söyledin mi peki , benim de ağrım varı uyuşma galan içmeye başlayınca azaldı şimdi ikinci kutuya geçtim nerdeyse geçti gibi .. bi söyle doktoruna verir muhtemelen
Aysenurr25 21 benim de haftam 1 aydır kullanıyorum doktorum yazmıştı tabi bana o engelledi belki de hiç kramp sorunu yaşamadım
Betim Pnryksl06 tamam söyle zaten verir o, telefonla ulaşabiliyorsan sor belki sana ilaç ismi söyler eczaneden alırsın
Pnryksl06 Betim Bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum tekrar gittiğimde söyleyim o zaman ama şimdi demir vitamini kullanıyorum ikisi birlikte zararlı olur mu acaba
Pnryksl06 DamlaNur29 Ben bebeğime zararı olur diye doktora sormadan almak istemiyorum bayramdan sonra gitcem o zaman söyleyim doktora madem
Glcnemre Bence ilaçtan önce internetten araştır magnezyum içeren yiyecekleri. Her gün soda iç kabak çekideği ye bakalım nasıl olacak
Betim Pnryksl06 hepsini içtiğimiz saatler farklı ben de d vitamini Demir ilacı magnezyum balık yağı ve tiroit ilacı kullanıyorım😂😂