Prensesimiz olacağını öğrendik , 4d renkli ultrason olmasına rağmen bizim cadı kendini her türlü saklıyor.. yaklaşık 3 aydır elinden geleni yapıyor neredeyse bu 3 ayda 7 8 defa gittim bana mıısn demiyor… 😿 yani sizlerde böyle sorun yok mu, ben doğum da Mı göreceğim çocuğumu çok tedirgin Olmaya başladım