Meraba kızlar 32. Haftamdayım ve şeker yükleme yapılacak haftada açlık tokluk şekerime bakıldı biraz yüksekti evde ölçüme başladım ve doktor diyet verdi düşmeyince insüline başladım.Oglum 3 4 hafta onden gidiuor haftada 250 gramdan fazla alıyor ve şuan 2500e yakın şekerle ilgili deneyiminiz bildiğiniz şeyler varmi😒😞