Merhabalar miniğimiz biraz iri olduğu için doktor Sezeryan ile olması daha uygun olur dedi… Hiç üzülmedim kendimi şartlamamıştım hiçbir şey için ney uygun görülürse o olacaktı.
Şimdi gelelim ameliyata 😬 hafiften tırsıyorum neler yaşayacağım bilmiyorum, tavsiyesi olan anneler destek olursa çok sevinirim