Deletedmom291 Anneler hayırlı geceler bugün tuvaletimi yaptıktan sonra yeşil akıntı gibi çokda sıvı değildi orta dereceliydi neden böyle bişey gelmiştir sizce başına gelen varmı 30+1im 🙂
Beebisimm Deletedmom291 benim ilk günden beri var, 2 dir tek kullanımlık ilaç veriyor az bir miktar enfeksiyon var diye, ama devam ediyor akıntım, sorun etmiyorum artık.
Angel000 Deletedmom291 Aynısı bende de var idrar yolu enfeksiyonum var sizinde öyle bir şeydir muhtemelen doktorunuza söyleyin idrar tahlili ister yoğunsa antibiyotik başlar ben kullandım antibiyotik bol bol su için.
Deletedmom291 Beebisimm benimde ilk zamandan beri var ama beyazdı hep bugün yeşilimsi gibi geldi 1 defa o yüzden soriyim bi dedim
a_gzde Canım benim de aynı oldu su gibi yeşile çalan bir akıntı. Doktoruma haber verdim hemen. Muayene gittim. Rahimde yoğun iltihaplanma olduğunu söyledi doktorum. Sen de doktoruna söyle hemen
Deletedmom291 a_gzde yaa hemen yarın gidiyim bari bende çok sağolun endişelendim şimdi bende randevu alıyım
Beebisimm Deletedmom291 benim de çoğu kez yeşil, beyaz akıntı olduğu da oluyor, muhtemelen sizin de enfeksiyon vardır ama dediğim gibi ikidir verdiği ilaç kesmedi siz yinede söyleyin doktorunuza
Gkilinc Deletedmom291 benimde oluyor canım önce fitil verdi kullandım geçmedi sonra fotoğrafını gösterdim mukus bu kaşıntı yanma yoksa bı sıkıntı olmaz dedi