Serenpekuz072 Merhaba hanımlar 😇 prava ve kiwi marka bebek arabası kullanan veya alan varmı almak istiyorum ama kararsız kaldım acaba nasıldır ?🥰
Alisk Serenpekuz072 kiwi aldım daha kullanmaya başlamadık ama şimdiden memnunuz çok sağlam ve manevraları falan çok iyi ☺️ Tavsiye ederim
Hcrsrknilay14 Bende kiwi aldım daha kullanmadık 25 haftalığız 🤰🏻 Ben gayet memnunum ama ilerde sorun çıkar mi bilmiyorum 🤷🏻♀️