Korkma ben 29 haftaya girdim. Hala tam hissetmiyorum. Arada ufak pıt pıt şeklimde. 3 gündür hiç hareket hissetmedim diye hastaneye gittim. Çocuk içimde kıpır kıpır ultrasonda . Ama ben hissetmiyorum. Bir de doktor 32 -33 e kdr böyle dedi. O yüzden korkma. Ama yine de içinin rahat etmesi için bir doktora görğnebilirsin