Prensesimiz_ Nly170117 ben rizede yaşıyorum ve burada hastane imkanları çok kısıtlı devlet hastanesinden başka bir imkan yok özel kliniklerde normal doğum yapmıyor
AsEsEr Nly170117 Amin amin inşaAllah 🤲🏻 Allah’ım hepimize kolay doğum nasip etsin inşaAllah 🤲🏻 evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli gelmesini nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🥰
Prensesimiz_ Ipek4w ancak son evrede sancıyla hastaneye gıttıgınde oluyormuş çatı kontrolü çok rezalet bi durum ya çok canımı sıkıyor
kubraasfk ben de 40+3 oldum Allah büyük her şeyin bir vakti var 41 e kadar beklicem her şey yolundaysa inşallah kendiliğinden gelir bebisler 😊