Om55 Valla deliriyorum böyle konuşanlara. Ne diyabeti ya! Cahillik bu! Saçmalamış valla. Yükledikleri şeker iki baklava değerinde. Ne bilinçsizlik bu. Diyelim siz görümcenize uydunuz ,yaptırmadınız. Ve şekeriniz var ama bilmiyorsunuz. Bu durumda canınızın çektiği herşeyi yediniz. Eee sonra? Görümcenizin dediği şey asıl o zaman olacak, “diyabet”
Yani millet doktorlardan daha iyi bildiği için herkes onlara güveniyor, burada da görüyorum bunu çok.