Kullandım. Dinlendirme amaçlı yapılıyor. Hemen üst üste işlem yapmamak için. Faydasını da gördüm. Tek sorun birqz daha beklemek işte. Sabırsızlanıyoruz haliyle. Yasminden sonra lucrin iğne kullandım. Ve yapay bir döngü oluşturulmuş oldu. Sonra da transfer. Endişe etmeyin. Sizin için daha iyisidir doktor bu yolu seçtiyse. Benim de çikolata kistiydi. Ama başka polikistik olan bir yakınıma da aynı tedavi uygulandı.