Mom9272 benimde öyle görünüyor sanırım 😃 geçen haftalarda eczanelerde ilacı bulamadık depolardan gelmemiş bende teke düşürdüm mecbur ilaçsız kalmamak için ama acillik oldum, sonra alıştı heralde bünyem biraz zorlandım ama tek içiyorum, şükür eczaneler gelmiş ilaç bugün stok yaptım 😃