Merhaba kizlar dun aksam post acmistim dogum sanci mi diye 2. Sezeryan olucak 35+5 haftaligim arada duzenli gibi olan sancilar ve asiri mide bulantisiyla gece 2 ye kadar dayanabildim neyse acile geldik biraz acilman var dediler ve agrilarim cikti baya doktor alabiliriz devam ederse dedi kizim 2600 den yukardaymis bende zaten bu aralar gun almaya gelicektim doktorum gel demisti artik dogurmak istiyorum inanin agrilar var 2 gece dir yatiyorum sancilar devam ediyo arada sanci olmuyor yarin sabah doktor gelicek bakalim dogurmak istiyorum evde 1 yasinda oglum var yarin eve gitsem 3 gun sonra gene gelicem eminim sizce alirmi doktor