Merhaba arkadaşlar. Öncelikle herkese kolay ve sağlıklı doğum yapma dileği ile❤️🌺💐 bağkurlu anne olarak ben dün 32 haftalık olarak çalışmaz raporu aldım, bunu sgk veya başka bi yere bildirmeye gerek var mı? Sgk ya gittim dedi gerek yok sistemden görüyoruz,170 aradığımda sgk ya gidin diyo. Bi de diğer sorum borç var ise ,ama doğumdan sonra borcu kapatırsam yine de rapor parasını alabilir miyim?şimdiden Teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏🏻