Rabbim İnşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin güzel sonuçlar gelir. 🙏
Kişisel düşüncem, böyle düşündürttüler bana. Zor bi süreç ama her şey Allahtan deyip artık ona bıraktım. İlk bebeğim Ocak 23 de Kaybettim. 9 haftalık iken bebeğimin ense kalınlığı 3.1 çıktı ve hemen perinatolog baktı. Bu ayda olabilir dedi tabi annelik babalık duygusu ile başka dr gittik. Onda ense kalınlığı 6.1 çıktı. Bu bebek kromozom yapısı bozuk bebek dediler. Down denildi sonra Diğer yaşamla bağdaşmayan sendromlar denildi. Çok zor bi süreçti bebeğimi tam devlette dahil 12 de gördü. Tekrar kendi hastaneme dr geldim ense kalınlığı 5.1 çıktı. Kardonsentez yaptırdık Açil yapıldı ve 2 gün sonra ön sonuç elimize geldi bebeğimin “Kromozomları Temiz Çıktı”. Tabi o ana kadar tek fikir bebeğini sonlandır. İyi ki diyorum sonlandırmadım çünkü bebeğimin kromozomları temizdi ama bizim sıkıntımız kalp anomalileri vardı ve bütün belirtileri taşıyorduk. İlk günden beri hep dedim bebeğim down değil kalbide sıkıntısı var. Kapakçıklar oluşmamış, kalp ile mide ters yerde oluşmuş. Derken çok şey. 15 haftada kalbi durdu bebeğimi süni sancı ile doğurdum. 3 ay önce yaşadım bunları. Dün öğrendim ki 5+6 haftalık hamileyim. Şükürler olsun🙏 bu bebekte direk Kromozom testi yaptıracağım ilk sürecin psikolojisini yasamak istemiyorum. Kalbinizi ferah tutun. Rabbime bırakın.