Merhaba, bende Çanakkale’den Biga’ya taşındım. Çanakkaledeyden medicalparkta Cem beye ve Mehmet Akif’te Şule hanıma gidiyordum. Biga’da Necmettin beye gidiyorum o da Can hastanesinde sezeryan yaptırıyor sadece. Can hastanesinin kendi doktoru da virüsten dolayı sezeryan yaptıklarını söyledi. Ben de devlet hastanesine gitmeye başladım. Necmettin bey çatı muayenesi yaptı, normal doğum için bi engel görmedi. Normal doğum için de devlet hastanesinde takibimi yaptırıyorum şuan.