Hsbtlc Kubra2772 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah belirtileriniz nelerdi acaba tatlı mı yediniz tuzlu mu ekşi mi benim az daha zaman var öğrenmeme ama çok merak ediyorum
Yarim_Kilo_Kiyma Kubra2772 Bizede 12+5 te kız 👧🏻 denildi ama , değişme ihtimalini de bekliyoruz, rutin aylık muayenesinde de popişini döndü 😍 şuanda detaylı Ultrasonda bakalım ne çıkacak. Hayrlı & sağlıklı olsun yeter bizim için
Kubra2772 Hsbtlc eşki iyordum valla tatlıyı hiç sevmiyordum Hurafelere inanmayın bana hep erkek çıkıyordu 😅 12 haftalıktı kıza benzıyo dedı 14+5 şimdi kesın kız dedı ☺️☺️☺️