Aygul01 Hllymn Anladım.. Allah yardımcınız olsun. Yıpranmanı anlayabiliyorum ama kendini onun endişeleriyle endişelendirme. Sen güçlü dur ki oda güçlü olsun esin kaybetme korkusunu en üst seviyede yaşıyor gibime geldi. Kolay degil..
Hllymn Aygul01 biraz öyle demek istedim ama çok öyle benim eşim çok duygusal bide. Allah razı olsun canım 🤲🏻☺️
Nurrc Benimde bebegim 3.400 kilo 39.haftaya girdik daha dogmayada niyeti yok şeker oğlanin esim beklemekten verem olacak sonunda ☺️😂